Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Волошанська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Кемінь Г. 
Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами [Електронний ресурс] / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_14
Розглянуто проблему застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами. Проаналізовано зміст і сутність комунікативного підходу, з’ясовано вікові особливості дітей молодшого шкільного віку у процесі вивчення іноземної мови, висвітлено пріоритетні вимоги до вчителя, виділено умови, форми та методи комунікативного навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку.Рассмотрена проблему применения коммуникативного подхода в процессе изучения иностранного языка младшими школьниками. Проанализированы содержание и сущность коммуникативного подхода. Выяснены возрастные особенности детей младшего школьного возраста в процессе изучения иностранного языка. Освещены приоритетные требования к учителю. Выделены условия, формы и методы коммуникативного обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста.Consider the problem of the application of the communicative approach in the process of learning a foreign language younger students. Analyzed the content and nature of the communicative approach. Found age characteristics of children of primary school age in the process of learning a foreign language. lit priority requirements for teacher. Emphasis conditions, forms and methods of communicative foreign language teaching primary school children.
2.

Волошанська І. В. 
Свобода та діяльність, як необхідні складові формування мовно-комунікативної культури суб'єктів навчально-виховного процесу крізь призму педагогічних поглядів К. Ушинського [Електронний ресурс] / І. В. Волошанська, З. П. Хало // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 25. - С. 155-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_25_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кемінь Г. 
Формування у студентів вищих навчальних закладів комунікативної компетенції на заняттях англійської мови [Електронний ресурс] / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_12
Проаналізовано зміст та сутність комунікативної компетенції, охарактеризовано вікові особливості юнацького віку. Визначено психолого-педагогічні умови, форми та методи формування такої компетенції у студентів на заняттях іноземної мови. Обгрунтовано вплив професійної підготовки викладача на рівень формування комунікативної компетенції у студентів педагогічних ВНЗ.Проанализированы содержание и сущность коммуникативной компетенции, охарактеризованы возрастные особенности юношеского возраста. Выделены психолого-педагогические условия, формы и методы формирования такой компетенции студентов на занятиях иностранного языка. Обосновано влияние профессиональной подготовки преподавателя на уровень формирования коммуникативной компетенции у студентов педагогических ВУЗ.The problem of formation of university students in the classroom communicative competence in English. Analyzed the content and nature of communicative competence, found age characteristics of adolescence, isolated conditions, forms and methods of communicative competence of the students in the classroom foreign language.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.639 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Волошанська І. 
К.Д. Ушинський про використання методів вільної гри та праці у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Волошанська І. 
Цільовий компонент навчально-виховного процесу та значення мети для становлення особистості у працях К.Д. Ушинського [Електронний ресурс] / І. Волошанська, З. Хало // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_22
Визначено основні цілі навчання та виховання, проаналізовано сутність мети у навчально-виховному процесі, розкрито її значення для становлення особистості крізь призму педагогічної спадщини. Вміщено матеріали про те, як К. Ушинський у своїх працях довів необхідність існування високої мети для виховання всебічно розвиненої особистості, якій притаманна самостійність, відповідальність, творчість та любов до праці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.76 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Волошанська І. 
Особливості навчання іноземної професійної комунікації студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Волошанська, З. Хало // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хало З. П. 
Формування комунікативних здібностей дитини у процесі інтелектуального розвитку у дошкільних закладах Німеччини [Електронний ресурс] / З. П. Хало, І. В. Волошанська // Молодий вчений. - 2019. - № 2(1). - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_2(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Волошанська І. В. 
Зміст та специфіка застосування методу проектів при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / І. В. Волошанська // Молодий вчений. - 2018. - № 3.1. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.188 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Волошанська І. 
Особливості використання комунікативних методів навчання для розвитку навиків говоріння на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Волошанська, З. Хало // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(1). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гутиряк О. І. 
Проблеми професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. І. Гутиряк, І. В. Волошанська // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(1). - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.642 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Волошанська І. В. 
Застосування комунікативних методів навчання для розвитку навиків читання на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / І. В. Волошанська, З. П. Хало // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(2). - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хало З. 
Специфіка формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови у процесі комунікації у позаурочній та позашкільній роботі [Електронний ресурс] / З. Хало, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_11_16
Обгрунтовано необхідність і специфіку формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови засобами позаурочної та позашкільної виховної роботи. Висвітлено сутність нових цілей розвитку сучасної іноземної освіти за умов реформування вітчизняної системи освіти. Проаналізовано принципи виховної роботи з точки зору їх впливу на реалізацію завдання залучення дітей та молоді до різнопланової діяльності. Основними засобами позаурочної роботи визначено вивчення іноземної літератури, ознайомлення з культурою інших країн, дослідження життя ровесників за кордоном. Розглянуто процес впровадження демократичних цінностей у виховний процес: збереження балансу між домаганнями особистості і навчальним потенціалом освіти. Охарактеризовано нові підходи та завдання щодо виховання дитини в сім’ї, зокрема організації позашкільної та позаурочної роботи школярів. Наголошено на потребі відновлення принципів природовідповідності виховання як елементу цілісної системи навчання.Обоснованы необходимость и специфика формирования интереса учащихся к изучению иностранного языка средствами внеурочной и внешкольной воспитательной работы. Освещена сущность новых целей развития современной иностранной образования в условиях реформирования отечественной системы образования. Проанализированы принципы воспитательной работы с точки зрения их влияния на реализацию задачи привлечения детей и молодежи к разноплановой деятельности. Основными средствами внеурочной работы определены изучение иностранной литературы, ознакомление с культурой других стран, исследование жизни ровесников за рубежом. Рассмотрен процесс внедрения демократических ценностей в воспитательный процесс: сохранение баланса между притязаниями личности и учебным потенциалом образования. Охарактеризованы новые подходы и задачи воспитания ребенка в семье, в частности организации внешкольной и внеурочной работы школьников. Отмечена необходимость восстановления принципов природосоответствия воспитания как элемента целостной системы обучения.Grounded is the necessity and the specific formation of student interest in the study of foreign languages and school facilities extracurricular educational work. Elucidated is the essence of the new objectives of modern foreign education in the reform of the national education system. Analyzed are the principles of educational work in terms of their impact on the implementation of task involving children and youth in diverse activities. The main means of overtime work are defined the study of foreign literature, exploring the culture of other countries, the study of life peers abroad. Considered is the process of implementation of democratic values in the educational process: maintaining a balance between the claims of the individual and the educational potential of education. Characterized are the new approaches and targets raising a child in the family, especially the organization of extra-curricular and extracurricular work of students. Emphasized is the need to restore the principles of nature compliance training as part of an integrated system of education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.402 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського